همشهری آنلاین: رئیس اورژانس تهران از استقرار ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۴ درمانگاه سیار در مسیر راهپیمایان ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: نیروهای اورژانس از ساعت یک بامداد آماده‌باش هستند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هوشنگ فولادی با اعلام این خبر افزود: برای پوشش راهپیمایی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران فردا 45 دستگاه آمبولانس در مسیرهای دهگانه راهپیمایی و عمدتاً در خیابان آزادی مستقر می‌شوند و علاوه بر آن 4 اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سرپایی با حضور پزشک و پرستار و ارائه خدمات دارویی در این مسیرها مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ همچنین با توجه به اینکه با حضور مردم احتمالاً امکان تردد خودرو در مسیر خیابان آزادی مشکل می‌شود، 6 دستگاه موتورلانس نیز در این مسیر مستقر می‌شود تا در صورت لزوم به سرعت برای ارائه خدمات اورژانسی به مجروحان احتمالی خدمت رسانی بشود.

رئیس اورژانس تهران گفت: 4 دستگاه خودروی فرماندهی عملیات فوریتهای پزشکی نیز در این مسیر با تجهیز به 500 بسته عملیات بحران برای استفاده در هر گونه حوادث احتمالی بکارگیری می‌شوند. آمبولانس هوایی اورژانس نیز برای موارد لازم به حالت آماده باش است.

فولادی افزود: تمام آمبولانس‌های مسیر راهپیمایان با حضور 140 نیروی اورژانس از ساعت 5 صبح آ‌ماده باش هستند و اتوبوس آ‌مبولانس‌ها که درمانگاههای سیار اورژانس هستند نیز از ساعت یک بامداد به حالت آ‌ماده باش و فعال هستند.

وی ادامه داد: 20 نفر نیز مسئولیت برقراری ارتباط بین مأموران اورژانس را در عملیاتهای روز 22 بهمن به عهده دارند.

کد خبر 200739
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز