شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران، اجرای روز جمعه 20 بهمن ماه خود را به استاد عزت الله انتظامی تقدیم کرد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، عزت الله انتظامی پس از اجرای نمایش «هملت» ضمن گفتگو در خصوص مسائل روز تئاتر و ابراز خرسندی از استقبال خوب مخاطبان نسبت به آثار نمایشی که در این مجموعه به روی صحنه می‌رود، خاطرنشان کرد: در عصر مدرن و دوره سرعت و تکنولوژی، بروی صحنه بردن آثار مدرن، برای نسلی که تربیت شده دوره تکنولوژی هستند یک موهبت است.

وی ادامه داد: هنر همچون رودخانه ای جاری و روان است که نمی‌شود جلوی حرکت و پیشرفت آن را گرفت و به همین دلیل است که امروز شاهد حضور انبوه تماشاگران در صحنه های تئاتر هستیم و چه خوب است که آثاری همچون هملت و ... با ایده و تفکری امروزی به روی صحنه می‌روند زیرا در حال حاضر جوانان آثار مدرن را بیشتر می‌پسندند و امیدوارم روزی اثری فاخر همچون شاهنامه نیز به همین شکل اجرا شود.

عزت الله انتظامی تاکنون علاوه بر نواختن زنگ آئین افتتاح چندین نمایش، از آثاری چون «آمدیم، نبودید، رفتیم» به کارگردانی رضا حداد، «ریچارد سوم» کار آتیلا پسیانی و ... دیدن کرده است.

نمایش «هملت» با نویسندگی محمد چرمشیر و بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق، دوشنبه 23 بهمن ماه پس از 36 اجرا به کار خود در سالن استاد سمندریان پایان می‌دهد.

این نمایش در هفته گذشته میزبان هنرمندانی چون؛ حسین پاکدل، نغمه ثمینی، پیام فروتن، غوغا بیات، مدیا کاشیگر و شیرین بزرگمهر بوده است.

علاقمندان برای تماشای نمایش «هملت» می‌توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند.

 

کد خبر 200726

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز