همشهری آنلاین: مدیرمسؤول روزنامه جام جم از راه‌اندازی و فعالیت تعدادی سایت در زیرمجموعه سایت جام‌جم آنلاین خبر داد.

moghaddam

بیژن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: سایت جام‌جم آنلاین در سال 81 به عنوان اولین سایت روزنامه‌های کشور با هدف حضور فعال در فضای وب راه‌اندازی شد.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از سایت‌ها مخصوص روزنامه‌ها هستند که یا متن یا PDF روزنامه را در آن قرار داده‌اند. جام‌جم سایت فعال خبری است که اخبار مختلف در آن منتشر می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم با بیان اینکه در سال 86 تغییراتی در سایت انجام شد و در حال حاضر دور دوم و سوم تغییرات را در سایت داریم ادامه داد: این تغییرات به این دلیل است که فضای اینترنت، ضریب نفوذ و میزان دسترسی مردم تغییر کرده است. بسیاری از مردم اطلاعات و علاقه‌مندی‌هایشان را در فضای اینترنت دنبال می‌کنند.

وی گفت: بنابراین ما تلاش کرده‌ایم که به نیازهای مردم پاسخ داده و شرایطی را فراهم کنیم که این دسترسی‌ها ایجاد شود.

مقدم ادامه داد: سایتی که در حال حاضر وجود دارد از نظر ساختاری جنبه‌های خبری دارد. سایت‌های جدیدی زیرمجموعه سایت جام‌جم آنلاین راه اندازی کرده‌ایم. این سایت‌ها هم آدرس و هم کارکرد مستقل دارند.

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم تصریح کرد: به عنوان مثال جام‌جم ورزشی با دامین www.jamejamsport.ir در اینترنت قرار دارد. بخش موسیقی سایت جام‌جم نیز به آدرس www.jamejamnava.ir قرار دارد که موسیقی‌های پاک مورد تأیید و با ارزش در آن بارگذاری شده است.

وی جام‌جم خانواده و جام‌جم نما را از دیگر سایت‌های زیرمجموعه جام‌جم آنلاین برشمرد.

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم تصریح کرد: همچنین سایت جام‌جم سیما را داریم که اخبار رادیو و تلویزیون در آن قرار خواهد گرفت.

مقدم اظهار داشت: همچنین به زودی سایت جام‌جم کلیک را فعال خواهیم کرد که اطلاعات مربوط به حوزه اینترنت، موبایل و سایر فناوری نوین را برای مخاطبین قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: سایت‌های دیگری هم وجود دارد که در فاز دوم این تغییرات به زودی کارشان به اتمام رسیده و راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 199886
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز