همشهری آنلاین: دومین جشنواره سفرنگاری «ناصرخسرو» با موفقیت عکاسان دوچرخه سوار حوزه هنری خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، در مراسم پایانی این رویداد هنری که در برج میلاد برگزار شد،‌ سایت «در‌مسیر» که سفرنامه و گزارش‌های گروه عکاسان دوچرخه‌سوار مشهد از کشورهای آسیایی در آن منتشر می‌شد، در بخش وبلاگ‌نویسی این جشنواره موفق به کسب مقام شد.

دومین جشنواره ناصرخسرو با هدف ترویج فرهنگ و آداب سفر و ایجاد بستری برای تعامل و انتقال تجربیات فرهنگی و احیای سنت سفرنگاری در چند بخش برگزار شد که حمید سلطان‌آبادیان،‌ یکی از اعضای گروه عکاسان دوچرخه‌سوار مشهد به‌ خاطر نوشتن سفرنامه سفر یک‌ساله این گروه به کشورهای آسیایی، موفق شد جایزه سوم را کسب کند.

سایت «درمسیر» پس از آغاز اولین سفر گروه عکاسان دوچرخه‌سوار متشکل از حمید سلطان‌آبادیان،‌ محمد ادیبی و فرید دولت‌آبادی راه‌اندازی شد که به انتشار سفرنامه‌های این گروه عکاس اختصاص دارد.

با آغاز دومین سفر برون‌مرزی گروه عکاسان دوچرخه‌سواران که با حمایت حوزه هنری خراسان رضوی به کشورهای آسیایی انجام شد، ماجراها و اتفاقات پیش‌آمده برای این گروه به قلم حمید سلطان آبادیان به رشته تحریر در آمد و روی سایت قرار گرفت.

در دومین دوره‌ جشنواره ناصرخسرو از بین 68 وبلاگ،‌ 11 وبلاگ به بخش نهایی راه یافت که در این بخش، سفرنامه‌ها وگزارش‌های منتشرشده در وب‌سایت «در مسیر» گروه عکاسان دوچرخه سوارمشهد به قلم حمید سلطان‌آبادیان عنوان سوم دومین جشنواره «سفر‌نگاری ناصرخسرو» را کسب کرد.

کد خبر 199159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز