شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنسرت آلبوم سبوی تشنه با صدای سالار عقیلی در تالار پالیز شهر کرمان در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، سبوی تشنه از آثار آرش کامور با صدای سالار عقیلی است که کنسرت‌های متعددی را با همراهی گروه موسیقی سروشان اجرا نموده است.

اعضای گروه سروشان که در اجرای این کنسرت، آرش کامور؛ آهنگساز و سالار عقیلی؛ خواننده را همراهی می‌کنند عبارتند از: احمد مستنبط؛ تنبک / حسین قاسم‌زاده؛ نی / مسعود آرامش؛ سنتور / میلاد محمدی؛ تار / مهران فلاحی؛ تار / سهیل سعادت؛ دف / نوا سلیمانی؛ عود و آرش کامور؛ کمانچه و سرپرست گروه همچنین در روزهای گذشته در بسیاری از رسانه‌ها خبر از برگزاری کنسرتی با نام «سراسر مه» در تهران داده شده بود که البته درست یک روز پس از اعلام برگزاری این کنسرت توسط شرکت هنر پارسه به عنوان مدیر برگزاری، به صورت ناگهانی لغو و دلیل آن، تأخیر در اخذ مجوزهای لازم عنوان شد این در حالی است که یک روز نیز از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های آن در سایت ایران کنسرت نیز گذشته بود.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها بنا بود کنسرت آلبوم موسیقی سراسر مه با اجرای قطعاتی از این آلبوم در روز ۶ بهمن ماه در تالار ایوان شمس تهران با آهنگسازی و سرپرستی آرش کامور، خوانندگی محمد معتمدی و با اجرای گروه موسیقی سروشان برگزار شود. اما با اعلام خبر لغو این کنسرت، رسانه‌ها از برگزاری کنسرت دیگری توسط همین گروه در شهر کرمان و با نام سبوی تشنه خبر دادند.

کد خبر 199083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز