همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال خبر داد.

پوستر تئاتر

به گزارش ایرنا، غلامرضا خواجه سروی برگزاری اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی را در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و تبین ابعاد شخصیت دینی و معنوی حضرت امام خمینی(ره ) و همچنین حمایت از فعالیت های نمایشی دانشجویان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره در دو بخش نمایش های خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود که در بخش نمایش های خیابانی با توجه به اینکه بازبینی این بخش صرفا از طریق فیلم صورت می‌گیرد، علاقمندان به شرکت در این بخش ضرورت دارد سه نسخه از فیلم اثر خود را بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات کامل تا مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته خواجه سروی، در بخش نمایشنامه نویسی نیز علاقمندان باید سه نسخه از اثر خود را تا مهلت مقرر به نشانی دبیرخانه یادواره بفرستند.

وی یادآور شد: داوطلبان شرکت در این یادواره، باید یا دانشجو و یا فارغ التحصیل بعد از خرداد 1390 یکی از مراکز آموزش عالی باشند و به تمامی گروه های راه یافته به بخش پایانی یادواره کمک هزینه اجرا تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، آخرین مهلت ارسال اثر به اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب را تا 22 بهمن ماه 1391 اعلام کرد و گفت: نتایج داوری ها تا 27بهمن ماه به پایان می‌رسد و یادواره نیز در روزهای 29 و 30  بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 198809

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز