دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: در چارچوب سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی سازمان بنادر در سال 86 فصل جدیدی از واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی را با شتاب بیشتر نسبت به گذشته آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی در نشست روز دوشنبه خود با رسانه‌های جمعی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در زمینه روند اجرای سیاست‌های ابلاغی اصل 44 در این سازمان با بیان این که در سال جاری واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد، گفت هم اکنون همه ترمینال‌ها در بنادر کشور توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور در سال 85 بیش از مجموع سرمایه گذاری انجام شده طی سال‌های گذشته است.

علی طاهری مطلق در زمینه واگذاری شرکت‌های تحت پوشش این سازمان، گفت: با تشکیل کمیته‌هایی در سازمان کلیه وظایف کوچک و بزرگ قابل واگذاری در بنادر کشور بررسی شده و فعالیت‌های باقی مانده به مرور و با سرعت لازم به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

تنها شرکت تحت پوشش و قابل واگذاری سازمان بنادر 45 درصد سهام شرکت تایدواتر است که به سرعت وارد بورس خواهد شد. این سهام با عرضه در تابلو به قیمت مناسبی که متقاضیان پیشنهاد کنند، واگذار خواهد شد.

کد خبر 19784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز