مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل امور مجامع و شوراهای سازمان‌های شهرداری تهران اعلام کرد: لایحه‌ای به منظور تاسیس سازمانی با ماموریت نگه‌داشت معابر و پل‌های پایتخت به عنوان زیر مجموعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال تدوین است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید اقدامیان با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری ساختار سازمانی ویژه‌ای که به صورت متمرکز به تمامی معابر عمومی توجه کند و نگه‌داشت آنها را بر عهده بگیرد، اظهار کرد: این سازمان در صورت تاسیس، سیاست‌گذاری و تدوین دستورالعمل‌ها برای نگه‌داشت معابر را بر عهده می‌گیرد تا این موضوع به صورت تخصصی دنبال شود.

وی توضیح داد: شاکله این سازمان و نسبت آن با مناطق همچون سازمان پارک‌ها و فضای سبز خواهد بود، به طوری که مسوولیت‌های کلان در حوزه سیاست‌گذاری و نگه‌داشت به این سازمان سپرده خواهد شد، اما درعین حال بودجه حوزه عملیاتی در مناطق پیش‌بینی و هزینه می‌شود.

اقدامیان با بیان اینکه لایحه مربوط به تاسیس این سازمان در حال چکش‌کاری در شهرداری تهران است، گفت: هنوز درباره اینکه این ساختار تحت عنوان «سازمان» یا «شرکت» شکل بگیرد، به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

مدیرکل امور مجامع و شورای سازمان‌های شهرداری تهران افزود: البته راه‌حل سومی مبنی بر اینکه مسوولیت نگه‌داشت معابر به یکی از سازمان‌های فعال زیر مجموعه معاونت فنی و عمرانی سپرده شود هم وجود دارد که در حال بررسی است.

 

کد خبر 197618
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز