یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: محمد بیگلری‌پور ،رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما که چندی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیت جسمی بحرانی پیدا کرده و همسرش از دوستداران هنر و موسیقی و مردم علاقه‌مند خواسته برای سلامتی‌اش دعا کنند.

محمد بیگلری پور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی همسر محمد بیگلری پور ضمن اعلام این خبر گفت: پنجشنبه گذشته به دلیل افت  فشار خون آقای بیگلری پور را به بیمارستان منتقل کردیم و در بخش آی سیو بستری شد تا معالجات ایشان در این بخش ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: اما متاسفانه از شب گذشته وضعیت جسمی ایشان به هم ریخت و بخش‌هایی از بدن‌شان از کار افتاد که بسیار نگران کننده است. در حال حاضر نیز متاسفانه این وضعیت ادامه دارد.

همسر بیگلری‌پور تصریح کرد: در این شرایط تنها امید ما به خدا و دعای خیر مردم و اهالی موسیقی است و امیدواریم مردم همچون گذشته محمد بیگلری‌پور را تنها نگذارند و با دعای خیرشان او را مساعدت کنند.

محمد بیگلری پور طی ماه های گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را در مبارزه با بیماری سرطان پشت سرگذاشته و این فراز و نشیب به گونه ای بوده که 10 آبان ماه یکبار دیگر توانست در اجرای کوتاهی ارکستر سمفونیک صدا و سیما را رهبری کند.

رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما از مهر ماه گذشته تحت شیمی درمانی قرار گرفته که گاه توده سرطانی پیشروی داشته و گاه نیز بیگلری پور در مبارزه با این بیماری توفیق داشته است.

همشهری‌آنلاین برای این هنرمند آرزوی سلامتی دارد.

کد خبر 196991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز