همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه از برخی مشکلات درونی این باشگاه ناراحت است و اگر این مشکلات برطرف نشود مجبور است برخی مسائل را بازگو کند گفت: مشکلات مالی آنقدر به بازیکنان ما فشار آورده که هر روز سراغ بخاری را می‌گیرند!

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: بحث من این است که اگر قرار باشد در سه جام شرکت کنیم باید پشتیبانی شویم. من از یکسری مسائل ناراحتم که فعلا آنرا باز نمی‌کنم. چرا باید بازیکنی مثل کیانوش رحمتی بعد از 14 ماه هیچ پولی از باشگاه نگیرد یا مثلا فیزیوتراپ ما باید فقط 5 میلیون تومان گرفته باشد؟

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه‌ها همسو و عادلانه باشد، خاطرنشان کرد: اگر تیم پشتیبانی نشود به مشکل می‌خوریم. باشگاه باید پول بازیکنان و مربیان را بدهد. من ممنون دار محمد عباسی وزیر ورزش هستم ولی ایشان باید بداند استقلال نماینده ایران در آسیاست و اگر پشتیبانی نشویم در این مسابقات به مشکل خواهیم خورد. چرا که به اعتقاد کارشناسان ما در گروه مرگ هستیم و توقع داریم زحماتمان هم دیده شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که "آیا شما از علی فتح الله زاده ناراحت هستید"؟ گفت: من اسم شخص خاصی را نیاوردم. حرفم این است که همه باید تلاش کنند. چرا ما باید یک روز قبل از بازی با سایپا متوجه شویم که به ما هتل نمی‌دهند؟ دکتر تیم به من گفت که به باشگاه استقلال هتل نمی‌دهند و حتی نمی‌توانیم غذا رزرو کنیم.

قلعه نویی ادامه داد: من این گلایه‌ها را در حالی مطرح می‌کنم که تیم صدرنشین است و در جدول وضعیت خوبی داریم. پدر بازیکن ما 90 دقیقه در سرما در ‌می‌آید ولی با این حال نگاه‌ها به استقلال نگاه بی تفاوتی است. مسئولان باشگاه قول‌هایی دادند که تا حدودی این قول‌ها انجام نشده است!

" خواسته 35 نفر در استقلال از من است و همه بازیکنان برای حل مشکلاتشان به من مراجعه می‌کنند". سرمربی استقلال با بیان این مطلب، یادآور شد: من هر روز با این بچه‌ها هستم. همین شاهرخ بیانی با آن همه اسم و رسمش از ابتدای فصل کمتر از 10، 15 میلیون تومان گرفته است. همه باید به استقلال نگاه کنند و وزیر هم مشکلات را حل کند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه نگرش مسئولان باید عوض شود، تصریح کرد: حریفان ما در آسیا تا دندان مسلح هستند و قطعا برای بازی‌های لیگ قهرمانان هم بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیرند آن وقت ما باید دنبال یک بخاری برای رختکن باشیم. هر روز بازیکنان به من می‌گویند مشکل بخاری کی حل می‌شود. شما نگاه کنید که کار استقلال به بخاری کشیده است آنوقت حریفان ما در آسیا هر روز قوی تر از قبل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه گفته می‌شود تعویض ایمان موسوی در بازی با سایپا باعث نیمکت نشینی این بازیکن تا آخر فصل خواهد شد، گفت: این بحث‌ها را نگرش‌های پوسیده مطرح می‌‍کنند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند فوتبال نمی‌فهمند.

سرمربی استقلال در خصوص شایعه تدریسش در مدیریت ورزش با خنده و طعنه گفت: ما که هنوز مربی سنتی هستیم. تا الان هم اصلا نفهمیدیم چه کاره‌ایم!

قلعه نویی همچنین جدایی جواد نکونام از استقلال را مستلزم لحاظ کردن سه فاکتور دانست و افزود: در این بخش ما سه بحث داریم. منافع باشگاه، منابع بازیکن و احساس بازیکن. ما باید این سه فاکتور را در نظر بگیریم و پس از آن تصمیمی می‌گیریم که به صلاح باشد. البته هنوز درخواستی برای جدایی نکونام به دست ما نرسیده است.

وی در رابطه با شایعه مذاکره باشگاه استقلال با آندارنیک تیموریان خاطرنشان کرد: من از این موضوع بی خبرم. ایشان با الخریطیات قرارداد دارد. ضمن اینکه در پست تیموریان سه بازیکن داریم. آندو بازیکن بزرگی است و حتی ابتدای فصل هم راغب بودیم در استقلال بماند ولی شاید او از قیافه من خوشش نیامد! اتفاقا تیموریان جزو بازیکنانی بود که فتح‌الله‌زاده پیشنهاد خوبی به او داده بود ولی این بازیکن ترجیح داد به قطر برود.

کد خبر 196728
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز