همشهری آنلاین: رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت از آغاز ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد آموزش الکترونیک این دانشگاه از 9 دی ماه خبر داد.

میر محمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش دانشجوی آموزش الکترونیک برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91، اظهار کرد: این دوره‌ها برای 9 گرایش «مهندسی صنایع - مدیریت اجرایی»، «مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره‌وری»، «مهندسی شیمی - فرآیندهای جداسازی»، «مهندسی شیمی - طراحی شبیه‌سازی و کنترل فرآیندها»، «مهندسی فناوری اطلاعات - مخابرات امن»، «مهندسی فناوری اطلاعات - شبکه‌های کامپیوتری»، «مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار»، «مهندسی کامپیوتر - هوش مصنوعی» و «مدیریت تکنولوژی» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره‌ها تا 14 دی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش الکترونیکی به نشانی http://vc.iust.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: آزمون این دوره‌ها روز پنجشنبه 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت درباره ظرفیت این رشته‌ها، گفت: ظرفیت هر گرایش بسته به تعداد داوطلبان و کسب حداقل نمره در آزمون از سوی داوطلبان بین 100 تا 200 نفر است.

وی افزود: این آزمون در داخل دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

صادقی درباره شهریه این دوره‌ها نیز تصریح کرد: شهریه این دوره‌ها بسته به نوع رشته واحدها به طور میانگین بین 7 تا 8.5 میلیون تومان برای هر ترم خواهد بود.

وی همچنین دانشگاه علم و صنعت را یکی از بنیان‌گذاران آموزش الکترونیک در ایران دانست و گفت: هدف از آموزش الکترونیک ارتقای علمی افرادی است که به دلایل شغلی و یا دیگر دلایل نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

صادقی افزود: البته ممکن است در برخی رشته‌ها برای برخی از دروس چند جلسه کلاس حضوری نیز در صورت نیاز برگزار شود.

رییس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت درباره اعتبار مدارک این دوره‌ها نیز گفت: مدرک این دوره‌ها هم از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم از سوی دانشگاه‌های خارجی معتبر است؛ چنانچه برخی فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها هم در دانشگاه‌های داخل و هم دانشگاه‌های خارج از کشور برای دوره دکتری پذیرش شده‌اند.

کد خبر 195994

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز