همشهری آنلاین: اعضای بدن مامور سازمان آتش نشانی تهران که در حین انجام وظیفه در محل حادثه در بزرگراه آزادگان بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی سنگین به درجه رفیع شهادت رسیده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، این آتش نشان 29 ساله جواد محمدی نام داشت و مامور ایستگاه 81 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود.

محمدی 5 سال سابقه کار داشته و دارای همسر و یک فرزند است.او در سال 1385 به استخدام سازمان آتش نشانی تهران در آمد و پس از گذراندن دوره آموزشی در سال 86 در ایستگاه 81 واقع در عبدل آباد تهران به خدمت مشغول شد.

این آتش نشان جوان در دی ماه سال گذشته نیز در جریان یک آتش سوزی در حین خدمت رسانی به شهروندان به سختی از قسمت گردن و پای چپ مجروح و در بیمارستان بستری شد.

بر اساس این گزارش با رضایت خانواده شهید محمدی ، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

پیکر پاک این شهید آتش نشان در آرامگاه دارالسلام اسلامشهر به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع و تدفین شهید جواد محمدی، شماری از مدیران و کارکنان آتش نشانی تهران و اسلامشهر و هم چنین خانواده و بستگان این شهید و جمع کثیری از مردم اسلامشهر شرکت داشتند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران تاکنون 114 جانباز و 38 شهید تقدیم ملت شهید پرور کرده است.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «جواد محمدی» روز دوشنبه چهارم دی ماه 1391 از ساعت 14 الی 15:30 در حسینیه دارالشفاء حضرت ابوالفضل(ع) واقع در اسلام شهر- ایستگاه نوری، خیابان امام محمد تقی(ع)، روبروی شهر بازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 195618
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز