همشهری آنلاین: مدیر کل تشکیلات وآموزش شهرداری تهران از دریافت مجوز قطعی «موسسه آموزش عالی علمی کاربردی» شهرداری تهران و پذیرش دانشجو توسط این موسسه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر نوشت، سید فخرالدین حیدری منش با اشاره به خواست مدیریت شهر برای ایجاد یک مجموعه دانشگاهی افزود: همواره این مطالبه مطرح بوده تا مجموعه دانشگاهی داشته باشیم تا بهترین خروجی را برای نهاد شهرداری از آن بدست آوریم.

حیدری منش با اشاره به روند دریافت مجوز «موسسه آموزش عالی علمی کاربردی» شهرداری، افزود: در آبان ماه موفق به دریافت مجوز قطعی از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم شدیم و در حال حاضر نیز برای افتتاح این موسسه مهیا می‌شویم.

وی اظهار کرد: این موسسه مراکز آموزشی را که قبل از این موجود بوده تحت مدیریت خود قرار می‌دهد و تلاش می‌کند تا به سازمان‌ها شرکت‌ها و زیر مجموعه‌های شهرداری که نیازمند آموزش در همه سطوح هستند ارائه خدمت کند.

مدیرکل تشکیلات و آموزش شهرداری تهران نحوه پذیرش دانشجو توسط این موسسه را از طریق کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانست و افزود: دانشگاه‌های این گونه که متعلق به یک نهاد یا وزارت خانه می‌باشند طبق قانون ملزم هستند تا بخشی از ورودی‌های خود را از مجموعه پرسنل خود انتخاب کنند، بر اساس این قانون این موسسه بخش زیادی از دانشجوهای خود را از پرسنل شهرداری که در کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت می‌کنند و خواستار ادامه تحصیل در رشته‌های ارائه شده باشند انتخاب خواهد کرد.

کد خبر 194923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز