همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس‌های عزیز ساعتی با عنوان «با بیضایی در طهران» 4 دی‌ماه در نگارخانه آریا رونمایی می‌شود.

عکاسی

به گزارش ایسنا، این هنرمند عکاس و مدیر فیلمبرداری که پیش از این مجموعه عکس‌های «با حاتمی در طهران» را در نگارخانه شماره شش به نمایش گذاشته بود، درباره تازه‌ترین نمایشگاه خود گفت: مجموعه‌های متنوعی از «با حاتمی در طهران»،«با بیضایی در طهران» و «با کیمیایی در تهران» آماده کرده‌ام که به تدریج آماده نمایش خواهند شد و این مجموعه دومین تجربه از این حوزه است.

او درباره‌ ویژگی متمایز این مجموعه‌ها و زاویه نگاهش در این عکس‌ها توضیح داد: در این عکس‌ها، «تهران» را از زاویه‌ دید این سه هنرمند تصویر می‌کنم.

البته توجه داشته باشید که در این عکس‌ها چیزی به نام پرتره هنرپیشه نداریم بلکه همه چیز در لانگ شاتی با محور تهران به تصویر درآمده است.

ساعتی ادامه داد: در مجموعه «با بیضایی در تهران» همان تهرانی را که بیضایی در فیلم‌هایی همچون «کلاغ»، «شاید وقتی دیگر» و ... به آن اشاره کرده در عکس‌هایم پیش روی مخاطب می‌گذارم.

این هنرمند عکاس و فیلمبردار تصریح کرد: می‌توان هر بار در عکس‌های این افراد موضوع متفاوتی را دنبال کرد، اما چون فضا برای ارائه آثار کوچک و محدود است، تنها گوشه‌ای از این مجموعه‌ها را برای نمایش انتخاب می‌کنم.

این نمایشگاه روز دوشنبه 4 دی‌ماه در نگارخانه آریا افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 12 دی‌ماه همه روزه از ساعت 10 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، پلاک 10 واقع شده است.

 

کد خبر 194671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز