همشهری آنلاین: پیست‌های اسکی شمشک و دربندسر از یکشنبه هفته جاری (26 آذر) هم‌زمان با شب ولادت فرخنده امام محمد‌باقر‌(ع)، به روی علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی بازگشایی خواهد شد.

پیست اسکی

مدیر روابط عمومی مجموعه‌های اسکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش مساعد برف طی روزهای گذشته، مدیریت مجموعه‌های اسکی جهت استفاده زودتر ورزشکاران محترم، چند روز پیش از موعد مقرر، دستور به بازگشایی پیست اسکی شمشک دادند. بدین ترتیب این پیست بین‌المللی از صبح روز یکشنبه 26 آذرماه میزبان اسکی‌بازان محترم خواهد بود.

میثم موسوی ادامه داد: پیش از این، اول دی ماه را به عنوان زمان آغاز فعالیت پیست شمشک اعلام کردیم، اما از آنجا که شاهد برف خوبی در این منطقه بودیم، این پیست پنج روز زودتر به روی علاقه‌مندان گشوده می‌شود.

وی در خصوص تعرفه بلیت‌های این پیست گفت: به منظور سهولت در استفاده اسکی‌بازان محترم از پیست شمشک، امسال هزینه استفاده از این پیست نسبت به سایر پیست‌های مشابه و هم‌رده در استان تهران و البرز، پایین‌تر خواهد بود تا طرفداران بیشتری جذب این رشته ورزشی مفرح شوند.

وی در پایان افزود: بلیت روزانه این پیست 30 هزار تومان خواهد بود. همچنین دو نوع بلیت تخفیف‌دار 20 و 30 درصدی برای اعضای کلوب سایت مجموعه‌های اسکی آماده شده که می‌توانند با مراجعه حضوری به دفترمرکزی مجموعه‌های اسکی در تهران، از روز دوشنبه اقدام به تهیه آن نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، پیست اسکی دیزین 6 آذرماه بازگشایی شده بود و پیست شب شمشک و همچنین پیست خور در استان البرز نیز طی روزهای آینده راه‌اندازی می‌شوند.

همچنین مجتمع اسکی دربندسر با توجه به بارش‌های گذشته و پیش‌بینی بارش برف در روز یکشنبه 26 آذر و با راه اندازی دستگاه برف‌ساز در پیست برای اولین بار، کار خود را رسماً از تاریخ 26 آذر ماه آغاز می‌نماید.

طبق قوانین اداره نرخ گذاری اماکن ورزشی با کسب مجوز افزایش 20% ،علاقه‌مندان می‌توانند روزهای عادی با مبلغ 30 هزارتومان و پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل با بلیط 38000 تومان در این پیست یک روز به یاد ماندنی داشته باشند. ورزشکاران می‌توانند با خرید کارت فصلی به مبلغ 500 هزار تومان تمام روزها تا پایان فصل اسکی از تسهیلات پیست استفاده نمایند.

 

کد خبر 194517
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز