شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شماره پنجاه‌ و سوم نشریه گزارش موسیقی با ویژه‌نامه و پرونده‌ای برای پری زنگنه‌ بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین در این شماره علاوه بر مطالب مختلف علی‌ عظیمی‌نژادان، از روزنامه‌نگاران باسابقه در حوزه موسیقی گفت وگویی خواندنی با پری زنگنه انجام داده است و در کنار آن زندگی‌نامه و کارنامه هنری او را هم مورد بررسی قرار داده است.

 اخبار ایران/ یادداشت خبری: لغو کنسرت ها و ایجاد شائبه ها؛ آخرین دوره صفحات گرامافون از صدای قمر؛ نوحه خوانی‌ها به فریاد تبدیل شده‌اند؛ درباب لغو جشن خانه موسیقی/ گزارش کنسرت/ یادداشت بر کنسرت: کنسرت زمزمه‌ها؛ کنسرت گروه پارس به رهبری ناصر نظر/ گزارش موسیقیدانان/ گزارش تازه های موسیقی/ نقد آلبوم: آلبوم موسیقی ظهیر به خوانندگی سینا سرلک و آهنگسازی احمدعلی میسمیان؛ نوشته: کاوه پیمان/ یادداشت: روزهای سکوت موسیقی ایرانی؛ بررسی دلایل عدم ماندگاری موسیقی ایرانی در سالهای اخیر نوشته: محمد جواد صحافی از جمله مطالب این شماره به شمار می‌روند.

جهان: اخبار جهان/ گزارش تحلیلی: نوای دوستی در روز جهانی صلح/ هفتادمین سالروز تولد دانیل بارنبویم؛ هفتادمین سالروز تولد جیمی هندریکس

دریچه: گزارش دانستنیها: پیانو هاوس، یک بنای خلاقانه در شهر هواینان چین؛ هوش مصنوعی و ساختن سمفونی؛ 125سالگی گرامافون/ جدول موسیقی هم در این شماره آورده شده است.

کد خبر 194448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز