همشهری‌آنلاین: زیر ساخت‌های کشور، امکان سفارشی کردن سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراهم کرده است.

ارتباطات

معاون فناوری و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات به سفارش مشتریان، خبر داد.

دکتر محمد کرم‌پور که در جلسه شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: تمرکز بر روی سفارشی نمودن سرویس‌ها (Service customization)، یکی از بحث‌های روز دنیا به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: اگر همایش‌ها و گردهم‌آیی‌های تخصصی ما به طرح مواردی از این دست بپردازند، مؤثر و مشکل‌گشا خواهند بود.

عضو شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های کشور به‌خوبی اجازه انجام سفارشی کردن سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را می‌دهد افزود: در این نوع ارائه خدمات بحث رویکرد مشتری محور و عرضه بر اساس تقاضای مشتریان مطرح است که نگرشی جدید در کسب و کار فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پی خواهد داشت.

دکتر کرم‌پور ادامه داد: در ایجاد سرویس‌‌های شخصی بر روی بسترهای موجود، هر سازمان و یا فردی قادر خواهد بود سرویس مورد نظر خود را با استفاده از اینترفیس‌های استانداردی که از طریق شبکه در اختیارش قرار می‌گیرد دریافت نماید.

در این جلسه بر لزوم توجه بیشتر دبیرخانه همایش برای تعامل و حضور بخش‌های درگیر در ارائه سرویس‌ها و خدمات نظیر صدا و سیما، دفاتر پیشخوان و ... تأکید شد.

دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص داده است.

پژوهشگران، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند می‌بایست حداکثر تا تاریخ 10 بهمن‌ماه سال‌جاری مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

more  محور مقالات ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد

کد خبر 193853
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز