همشهری آنلاین: سردار آزمون مهاجم ارزشمند تیم ملی فوتبال جوانان ایران و تیم سپاهان با تیم فوتبال "روبین" قازان (پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه) قرارداد امضا کرد تا پس از علیرضا حقیقی دومین بازیکن ایرانی باشد که به این تیم تاتار می‌پیوندد.

سردار آزمون

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قازان، سردار آزمون به همراه حق تعالی مدیر برنامه‌های خود در این کنسولگری حاضر شده و از امضای قرارداد 4 ساله با تیم روبین قازان خبر داد.

بر پایه این گزارش، مهاجم و گلزن تیم ملی جوانان کشورمان که در دو سال اخیر درخشش خوبی در تیم‌های ملی پایه و باشگاهی داشته است، از چندین تیم بزرگ داخلی و حتی اروپایی پیشنهاد داشت که سرانجام پیشنهاد روبین قازان از تیم‌های مطرح روسیه و باشگاه‌های اروپا را پذیرفت.

گزارش حاکی است: با توجه به اینکه سردار آزمون یک ماه دیگر 18 ساله خواهد شد باید او را یکی از جوانترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران دانست.

سال گذشته نیز علیرضا حقیقی دروازه بان تیم پرسپولیس با امضا قراردادی 4 ساله با تیم روبین قازان تاتارستان به این تیم پیوست و هم اکنون بعنوان دروازه‌بان دوم این تیم در مسابقات حضور فعال دارد.

تیم روبین قازان از تیم‌های مطرح روسیه است که امسال قهرمان سوپرجام فوتبال روسیه شد و سال گذشته هم عنوان نخست جام حذفی روسیه را بدست آورده بود.

کد خبر 193529
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز