همشهری‌آنلاین: اثری تازه از اردشیر کامکار،نوازنده چیره‌دست کمانچه با همراهی کامبیز گنجه‌ای، نوازنده با سابقه تنبک، با عنوان نغمه کوبان از سوی انتشارات آ‌وای باربد روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش مهر ،اردشیر کامکار ضمن اعلام این خبر گفت: نوع کار این آلبوم، موسیقی ضربه‌ای است که با همنوازی سازهای ضربه‌ای و کمانچه اجرا شده است.

کامکار،گفت:در این اثر با توجه به فضای عمومی کار، از سازهای ضربه‌ای مانند تنبک و نقاره استفاده شده که کامبیز گنجه‌ای تنظیم قطعات آن را انجام داده است.

این نوازنده درباره نوع همکاری‌اش در آلبوم موسیقی "نغمه کوبان" افزود: به خاطر اینکه در کار بیشتر از سازهای ضربه‌ای استفاده شد و ما خواستم که قطعات جنبه موزیکال و ملودیک هم داشته باشد، من نیز در دو قطعه با تک‌نوازی کمانچه دوستان را همراهی کردم.

وی افزود: نوع کار این آلبوم بیشتر به صورت بداهه‌نوازی است؛ یعنی اینطور نبوده که قطعات از قبل تنظیم شده باشد و ما بر روی قطعه بنوازیم.

" نغمه کوبان" شامل همنوازی گروه تنبک با کمانچه، تار و نقاره بوده و کامبیز گنجه‌ای سرپرستی گروه را بر عهده داشته است.

کامبیز گنجه‌ای(تنبک)، وحید اسدالهی(نقاره)، فریدون احتشامی، عرفان گنجه‌ای(تار)، مرتضی یگانه‌راد، کامران یعقوبی و مجید یگانه راد(تنبک) و به همراه اردشیر کامکار(کمانچه) از هنرمندانی هستند که در آلبوم نغمه کوبان با هم همکاری کرده‌اند.

"نغمه‌کوبان" از سوی انتشارات "باربد" روانه بازار شده است.

کد خبر 193346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز