همشهری آنلاین: نباید تخلف چند مامور را به حساب کل نیروی انتظامی گذاشت، در ماجرای این فرد تخلفاتی صورت گرفته، اما این تخلفات به صورت سازمان یافته یا دستوری نبوده است.

ستار بهشتی

مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، درباره بررسی پروند ستاربهشتی، گفت: در ماجرای این فرد تخلفاتی صورت گرفته، اما این تخلفات به صورت سازمان یافته یا دستوری نبوده است.

نماینده مردم عجب‌شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چند مامور نیروی انتظامی در این ماجرا از انجام وظیفه خود قصور کرده‌اند، افزود: مرجع قضایی درحال رسیدگی به این پرونده است و در این‌باره چند نفر بازداشت شده‌اند.

وی درگفتگو با خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور درباره مرگ ستار بهشتی در چارچوب قانون و براساس عدالت تصمیم می‌گیرد.

دواتگری اقدام رئیس نیروی انتظامی در برکناری رئیس پلیس فتا را شجاعانه خواند و تاکید کرد: نباید تخلف چند مامور را به حساب کل نیروی انتظامی گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه در برخورد با متخلفان این پرونده اقدام قانونی صورت می‌گیرد، توضیح داد: گزارش نهایی درباره مرگ ستار بهشتی فردا ( سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه)‌ به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود و زمان اعلام گزارش در صحن علنی مجلس با تشخیص هیات رئیسه خواهد بود.

کد خبر 193198
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز