همشهری آنلاین: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ضوابط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مازاد ظرفیت به زودی اعلام می‌شود و داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند از 11 آذر فرصت دارند محل های جدید را انتخاب کنند.

آزمون

به گزارشمهر، دکتر جبراییل نسل سراجی با اعلام این خبر افزود: مقرر شده است برخی از دانشگاه های علوم پزشکی که امکان پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد با ظرفیت و پرداخت شهریه را دارند، ظرفیت خود را اعلام کنند که پس از آن جزئیات پذیرش هم اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی که در تیرماه در آزمون شرکت کرده بودند و پذیرفته نشدند می توانند در روزهای 11 تا 13 آذرماه با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و انتخاب محل های جدید دوباره انتخاب محل کنند.

نسل سراجی اظهار داشت: افراد پذیرفته شده در آزمون حق ورود به سایت را ندارند و تنها افرادی که در آن مراحل پذیرفته نشده اند می توانند دوباره یک رشته محل را انتخاب کنند تا در محل جدید پذیرفته شوند. این افراد از ترم بهمن تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: به زودی ضوابط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد شهریه ای را اعلام می کنیم.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای اول و دوم تیرماه 91 با رقابت 65 هزار داوطلب برگزار شد و نتایج نهایی 12 شهریور ماه امسال اعلام شد و پس آن معاون آموزشی وزارت بهداشت از ایجاد ظرفیت جدید با پرداخت شهریه برای پذیرفته نشدگان خبر داد.

کد خبر 192344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز