همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد که برای دوره کارشناسی ارشد سال 1392 این دانشگاه، 50 رشته تدوین شده که این رشته‌ها به صورت حرفه‌ای و مهارتی است و آزمون آنها در اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رجبعلی برزویی گفت: آزمون کارشناسی ارشد این دوره‌ها در اسفندماه برگزار و دانشجویان برای مهر 1392 پذیرفته می‌شوند.

وی از تدوین طرحی جدید با محوریت آموزش های مهارتی خبر داد و افزود: این طرح از مهر ماه سال جاری آغاز شد و 40 درصد این رویکرد با محوریت دانش پایه و نظری و 60 درصد آن با محوریت آموزش های مهارتی شکل گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به مشخص کردن تعداد تربیت شوندگان در یک رشته توسط دانشگاه مرتبط، اظهار داشت: دانشگاه با رویکرد حل یک مشکل، تعداد فارغ التحصیلان را مشخص می‌کند و در این طرح موضوع تا حل آن پیگیری می‌شود.

برزویی با بیان اینکه در جلسه دفاع از پروژه دانشجویان، مسئولان صنعت مرتبط، استاد راهنما و استاد راهنمای عملی محیط کار حضور دارند، گفت: با انجام صحیح این طرح، مشکلات شاخه‌های مختلف صنعت و کشاورزی توسط دانشجویان و با روش تحقیقات علمی و عملی رفع خواهد شد.

کد خبر 191630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز