همشهری‌آنلاین: دکتر داود زارعیان: دبیر شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توسعه دانش ارتباطات و اطلاعات و نیاز روزافزون به تولید محتوا و ارائه خدمات متنوع‌تر در این حوزه، دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص دهد.

زارعیان

دبیر شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در این همایش که اسفند‌ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها موجود در کشور در بخش تولید محتوا و ارائه سرویس بررسی شده و آسیب‌شناسی کارشناسی از وضعیت فعلی آن ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اساتید، صاحبنظران و متخصصان این حوزه در خصوص جدیدترین دستاورد‌ها و نوآوری‌های کاربردی اخیر در ارائه سرویس و تولید محتوا به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

دکتر زارعیان با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا نیاز امروز همه دستگاه‌‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور است، از همه فعالان این حوزه دعوت کرد تا مشارکتی فعالانه در این همایش داشته باشند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بزودی محورهای اصلی این همایش اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیش از این پنج دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتاسنتر، شبکه نسل آینده (NGN)، تجارت الکترونیک در فضای شبکه‌های نسل آینده و رگولاتوری برگزار شد.

کد خبر 191065
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز