دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری «هما» و کافه گالری «خورشید» در دومین همکاری‌ مشترکشان مجموعه‌ای از آثار 10 هنرمند عکاس را به نمایش می‌گذارند.

پوستر عکاسی

به گزارش ایسنا، مجموعه «عکس اسکچ» منتخبی از آثار 10 فتوآرتیست جوان است که طبق اعلام برگزارکنندگان؛ به روال عکس‌های هنری دوران ما در عین فاصله از ثبت جهان مستند، مولفه‌های بسیاری از دنیای واقعی را یدک می‌کشند.

از آنجا که فضای امروز عکس هنری ایران به شدت از یکدستی سلیقه رنج می‌برد و هرچند در میان نسل آخر عکس، هنوز قواعدی از جریان پیشین قابل مشاهده است با این حال می‌شود رگه‌هایی از نوجویی بصری و محتوایی را در میان هنرمندان جوان جستجو کرد.

مجموعه «عکس اسکچ» هم رویکردی درباره دیدن و پیشنهاد این نگاه نو است.

اسکچ بودن این فتوآرت‌ها به این امر اشاره دارد که تصاویر این گروه از عکاسان در پی خوانش نخبه گرایانه‌ای از مفهوم عکس هنری می‌گردد و در رسیدن به این تعریف، آزمونی شبه طراحانه را طی می‌کند.

در این نسخه از «عکس اسکچ» آثاری از آزاده آویژه، آیدا علیزاده، مهراد خوشبختی، باب فر، حبیب فرج آبادی، حمزه فرهادی، بابک کاظمی، سحر مختاری، مرتضی تیموری و ندا ظرف ساز به نمایش در خواهد آمد.

«عکس اسکچ» دومین فعالیت مشترک گالری هما و کافه گالری خورشید در شهر لواسان است که از 25 آبان تا 25 آذر رو در روی علاقمندان خواهد بود.

علاقمندان برای مشاهده این آثار می‌توانند به نشانی لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، نرسیده به میدان بسیج، پلاک 493، کافه گالری خورشید مراجعه کنند.

 

کد خبر 191024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز