یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: با حضور رئیس‌جمهور، وزیر بازرگانی و معاونین و مدیران وزارت بازرگانی و شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی و بانک ملت از دست‏اندرکاران خرید نقدی گندم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بازرگانی در مراسم تقدیر از گندم‏کاران و دست‏اندرکاران طرح خرید نقدی گندم سید مسعود میرکاظمی وزیر بازرگانی ضمن تشکر از دست‏اندرکاران خرید نقدی گندم گفت: به کمک وزارت جهاد کشاورزی و بانک ملت توانستیم رضایت کشاورزان را جلب و باعث افزایش انگیزه کشاورزان برای کاشت این محصول بشویم.

وزیر بازرگانی با اشاره به روند اجرای طرح خرید نقدی گندم حمایت‏های ریاست محترم جمهوری را یکی از عوامل مهم برای اجرایی شدن این طرح عنوان کرد.

میرکاظمی با بیان اینکه در اجرای طرح خرید نقدی گندم نه تنها پرداخت پول کشاورزان به موقع انجام شد، بلکه این طرح کمک کرد تا شفاف‏سازی در تمام مراحل خرید، حمل و ذخیره‏سازی صورت گیرد و همه عملیات و اطلاعات در سامانه قابل دسترسی باشد و بانک اطلاعاتی کامل و جامع در این زمینه تشکیل شود.

وزیر بازرگانی با اشاره به اینکه امسال با توجه به فعالیتهای انجام یافته و شرایط مساعد جوی باید خود را برای صادرات 2 میلیون تنی گندم آماده کنیم تأکید کرد: امسال وضعیت خرید بهتر خواهد شد و تأخیرها به حداقل خواهد رسید.

لازم به ذکر است در مراسم مذکور ضمن تشریح روند اجرای طرح خرید نقدی گندم و تبیین برنامه‏های اجرایی جهت ادامه قدرتمند طرح درسال جاری هدایایی نیز از سوی ریاست محترم جمهوری به مسئولین ذیربط و اولین کشاورز نمونه که محصول گندم خود را به این شیوه تحویل داده بود اهدا گردید.

کد خبر 19091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز