همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه عماد رضا مهاجم عراقی هفته آینده قرارداد خود را با استقلال به ثبت خواهد رساند، گفت: خوشبختانه از نظر مالی به شرایط نرمالی رسیده‌ایم.

به گزارش مهر، علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط استقلال بسیار خوب است و با تلاشی که بازیکنانمان انجام داده اند در حال حاضر با یک بازی کمتر صدرنشین لیگ هستیم. تیم ما پس از چهار روز استراحت از فردا در غیاب ملی پوشان تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا بتواند با آمادگی کامل به مصاف حریفانش برود.

فتح الله زاده در خصوص عقد قرارداد با عمادرضا مهاجم عراقی نیز گفت: با صحبت‌هایی که با وی انجام داده ایم به توافق کامل رسیده‌ایم و عماد رضا هفته آینده جهت ثبت قراردادش و حضور در استقلال به تهران خواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پیوستن احسان حاج صفی و رضا عنایتی به استقلال نیز گفت: در خصوص جذب بازیکن ما منتظر نظر امیر قلعه نویی هستیم تا وی نفرات خود را اعلام کند تا ما در پی جذب بازیکنان مورد نظر وی باشیم.

وی در خصوص جانواریو نیز گفت: فاوبیو ظرف سه روز آینده به تهران بازخواهد گشت و در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد. همچنین وی در پاسخ به این سئوال که آیا ساموئل نیز از تیم جدا خواهد شد یا خیر، گفت: ساموئل بازیکن بسیار خوبی است و از ما جدا نخواهد شد و در کنار ما تا پایان فصل خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال مشکلات مالی باشگاه را حل شده دانست و افزود: خوشبختانه در خصوص مسائل مالی باشگاه به یک وضعیت نرمال رسیده‌ایم و مشکلی از بابت پرداخت بازیکنان نداریم و آنها در کمال آرامش تمرینات خود را انجام می‌دهند.

فتح الله زاده در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان نیز گفت: ان شاء الله ملی پوشان با یک بازی بسیار خوب و زیبا ازبکستان را شکست خواهند داد و تقریبا صعود خود را به جام جهانی قطعی خواهند کرد. همه موظف هستیم به استادیوم رفته و برای پیروزی تیم‌مان به تشویق بازیکنان بپردازیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص مصاحبه‌های رویانیان نیز گفت: ما با همدیگر دوست هستیم و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و تمام تلاشمان موفقیت و پیروزی تیم‌هایمان است.

کد خبر 189931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز