همشهری‌آنلاین: گروه موسیقی خنیا به سرپرستی پری ملکی کنسرت« از دوستت دارم» را در قالب همخوانی و همنوازی ،در ساعت 21 روز چهارشنبه 3 آبان در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

پری ملکی ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:
این برنامه با عنوان «از دوستت دارم» در دو بخش  اجرا می‌شود که در آن قطعاتی از ساخته‏های جلال امیرپورسعید و بردیا صدرنوری اجرا خواهد شد. در بخش نخست قطعاتی براساس موسیقی یونانی به اجرا درخواهد آمد و در آن از سازهای غیرایرانی نیز بهره گرفته شده است. در بخش دیگر قطعاتی سنتی در ماهور و اصفهان اجرا خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در گروه خنیا که از جمله گروه‌های فعال در یک دهه اخیر به شمار می‌رود،جلال امیرپورسعید (تار)، بردیا صدرنوری (پیانو)، آوا ایوبی (تارباس و عود)، هومان رومی (کمانچه)، محمدرضا ساکی (دف، کوزه، داربوکا و بِندیر)، بامداد ملکی (تنبک، دوایر کوکی و کاخُن)، حسین قاسم‌زاده (نی) و مرضیه رحیم‌زاده (دُلسیمِر)، صدای همخوانان پری ملکی، حسن عباس‌پور، حمیرا مظاهری و نوشین طافی را همراهی می‏کنند.

پری ملکی به همراه گروه خنیا ، تیرماه سال 1390 هم کنسرتی در تالار وحدت برگزار کرد و در گفت وگویی با همشهری‌آنلاین از هزینه‌های کمرشکن برگزاری کنسرت انتقاد کرده بود.

more

 انتقاد ملکی از هزینه‌های بالای کنسرت در ایران

بر اساس این گزارش کنسرت  یاد شده با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش برگزار می‌شود و علاقه‏مندان برای تهیه بلیت می‏توانند به مراکز زیر مراجعه کنند:
گیشه تالار وحدت: خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تلفن: 5 - 66705101
فروشگاه ققنوس: تجریش، رو به روی سینما آستارا، پاساژ حیدریان، تلفن: 22728007 و 22738007 (تحویل در محل)

فروش اینترنتی: www.iranconcert.com

کد خبر 188368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز