مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۹
۰ نفر

شهردار منطقه یک اعلام کرد: فاز اول بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو به عنوان عظیم ترین پروژه عمرانی، ترافیکی شمال تهران با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر محمدرضا بمانیان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: برای تملک و احداث فاز اول این پروژه که از تقاطع خیابان های شهید بازدار (کامرانیه) تا شهید سلیمانی (حکمت) ادامه پیدا می کند، بیش از ۵۲ هزار مترمربع عرصه مسکونی و تجاری به طول ۱۵۰۰ و عرض ۳۵ مترمربع به سطح معابر عمومی شمال تهران افزوده شده است.

وی افزود: مراحل اداری تملک، آزادسازی و عملیات احداث بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو به عنوان مهم ترین پروژه شهرداری منطقه یک، از سال ۸۳ به صورت شبانه روزی آغاز شده است.

شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت طرح مذکور در دو فاز به طول ۳ کیلومتر در حال اجراست که فاز دوم آن نیز از خیابان برادران شهید سلیمانی تا خیابان شریعتی به مسافت حدود ۱۵۰۰ متر با ۵۰ درصد پیشرفت عمرانی در دست اقدام قرار دارد و توافق با مالکان سایر املاک به صورت ویژه در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود فاز دوم این طرح تا مهرماه سال ۸۶ به اتمام برسد و بزرگراه ارتش در شرق منطقه به بزرگراه صدر و خیابان شریعتی در غرب منطقه متصل شود.

کد خبر 1879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز