همشهری آنلاین: ترجمه 5 کتاب با موضوع پیامبر اعظم(ص) در اولویت کاری انتشارات علمی و فرهنگی قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر علی زارعی نجفدری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی در همین زمینه اعلام کرد: ترجمه 5 کتاب خلاصه سیرت رسول الله(ص)، محمد رسول خدا، معراج نگاری نسخه‌های خطی تا نقاشی‌های مردمی با نگاهی به پیکرنگاری حضرت محمد(ص)، پیام پیامبر و معراج پیامبر اکرم(ص) به زبان‌های انگلیسی در اولویت کاری انتشارات علمی و فرهنگی قرار گرفته است.

وی گفت: در شصت‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، کتب یادشده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

دکتر زارعی نجفدری با اعلام اینکه پس از اعلام انزجاز مسلمانان جهان به توهین‌هایی که اخیراً به پیامبر گرامی اسلام(ص) صورت گرفته، زمان اقدام عملی ناشران مسلمان برای مقابله با این گستاخی‌ها فرا رسیده افزود: ناشران مسلمان وظیفه دارند شخصیت و پیام‌‌های پیامبر اکرم (ص)را در قالب کتاب و به زبان‌های مختلف منتشر کنند.

مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی با تاکید بر اینکه حرکت نفرت انگیز و هتک حرمت به ساحت مقدس رحمة للعالمین، پیامبر عظیم الشأن اسلام را محکوم می‌کنیم ادامه داد: ما مسلمانان مصمم هستیم تا در پرتو اتحاد و همبستگی نسبت به گسترش مکتب نورانی اسلام در سراسر دنیا، رسالت تاریخی خویش را انجام دهیم.

ناشران ایرانی شرکت کننده در شصت و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، علاوه بر عرضه کتاب‌های خود در معرفی شخصیت گرانقدر پیامبر اعظم(ص) با نصب پوستر و توزیع بروشور، انزجار خود را از توهین به ایشان نشان دادند.

شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 23 مهر به کار خود پایان می‌دهد.

 

 

کد خبر 187788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز