همشهری آنلاین: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، نحوه پذیرش دانشجو با پرداخت هزینه شخصی (شهریه) برای نیمه دوم سال تحصیلی 92-91 از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 91 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، ‌مرکز سنجش پزشکی درخصوص نحوه پذیرش دانشجو با پرداخت شهریه در اطلاعیه ای اعلام کرد داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد اول و دوم تیرماه 91 که در آزمون پذیرفته نشده اند می توانند در دوره کارشناسی ارشد با پرداخت هزینه شخصی (شهریه) برای نیمه دوم سال تحصیلی 92-91 شرکت کنند.

براساس تصمیمات متخذه مبنی بر پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت مازاد برظرفیت با پرداخت هزینه شخصی(شهریه)، کلیه افرادی که در آزمون ورودی سال 91 شرکت کرده و پذیرفته نشده اند می توانند نسبت به انتخاب دانشگاههای پذیرنده که متعاقباً اعلام خواهد شد، اقدام کنند تا نسبت به پذیرش واجدین شرایط براساس اولویت نمره و رشته محل انتخابی اقدام لازم بعمل آید.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، اسامی و ظرفیت دانشگاههای پذیرنده، ضوابط پذیرش، میزان سهمیه و سایر موارد مربوطه طی اطلاعیه این مرکز در نیمه اول آبان ماه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

کد خبر 187207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز