همشهری آنلاین: منابع رژیم صهیونیستی فاش کردند که بنیامین نتانیاهو تصمیم دارد وزیر جنگ این رژیم را از سمت خود برکنار کند.

باراک نتانیاهو

 به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عبری زبان "معاریو"، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع برخی وزرای کابینه این رژیم گفته است، اخباری در دست دارد که نشان می‌دهد ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از مدت‌ها پیش علیه وی فعالیت و در امور سیاست خارجی این رژیم مداخله می‌کند.

بنا بر این گزارش، نتانیاهو معتقد است که ایهود باراک با مقامات ارشد دولت آمریکا مذاکراتی داشته و در آنها سعی کرده تا به روابط نتانیاهو با مقامات کاخ سفید آسیب برساند.

نتانیاهو پیشتر نیز در مصاحبه‌ای با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود: آیا میدانید باراک در عرصه دیپلماسی چه کارهایی کرده است؟ او سعی دارد بین ما و رئیس‌جمهوری آمریکا اختلاف بیندازد.

در همین راستا "یولی ایدلشتاین" وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی نیز از نخست‌وزیر این رژیم خواست تا ایهود باراک را به خاطر تحریک مقامات ارشد آمریکا علیه نتانیاهو از سمت‌اش برکنار کند.

وی ضمن هشدار درباره سفرهای باراک به آمریکا، گفت: ایهود باراک هر بار که به آمریکا سفر می‌کند مشکلاتی را برای ما به بار می‌آورد.

کد خبر 186824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز