مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: ده‌ها پروژه مدیریت شهری امروز در جنوبی‌ترین منطقه تهران افتتاح می‌شود و به این ترتیب پروژه‌های مدیریت شهری منطقه 20 در شش سال اخیر به 524 طرح می‌رسد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان و مدیران شهری، معتمدین، شورایاران، مدیران محلات و خانواده معظم شهدا امروز از 97 طرح در قالب پروژه‌های فنی عمرانی، امور شهری و فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی و حمل‌ونقل و ترافیک در منطقه20 بهره‌برداری می‌کنند.

عظیم بابایی شهردار منطقه 20 شهر تهران با اشاره به اینکه با افتتاح 97 طرح مورد اشاره عدد پروژه‌های شهری مدیریت شهری این منطقه در شش سال اخیر به 524 طرح می‌رسد خاطرنشان کرد‌: براساس سیاست شهرداری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران 50 طرح در سال 85، 86 طرح در سال86، 50طرح در سال 87، 64 طرح در سال 88، 57 طرح در سال 89 و 120طرح در سال90 به بهره‌برداری رسیده که تحول عظیمی را در چهره این منطقه ایجاد کرده است.

بابایی با اشاره به اینکه طرح‌های مدیریت شهری با محوریت رفع نیازهای شهروندان، شورایاران و مدیران محلات است، تصریح کرد: احداث سه سرای محله، احداث کانال عمادآور، ساماندهی سایت کمربندی آزادگان - شهید رجایی، احداث پنج بوستان شهری، احداث رمپ غرب به جنوب آزادگان، نصب پل مکانیزه ایستگاه متروی جوانمردقصاب و احداث پنج مجموعه ورزشی که چهار مورد آن در بخش حریم و روستاهای این منطقه است ازجمله پروژه‌های شاخص 97 طرح مورد اشاره محسوب می‌شود.

شهردار منطقه 20 شهر تهران یادآور شد: طرح‌های ملی و فرامنطقه‌ای بسیاری نیز در زمینه آتش‌نشانی، اتوبوسرانی و مترو در منطقه در حال اجراست که اعتبارات آن خارج از اعتبارات مصوب است و از سوی سازمان‌های فرامنطقه‌ای درنظر گرفته شده است. منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه تهران 176.65کیلومترمربع وسعت دارد که با مناطق 15، 16 و 19 همجوار است.

کد خبر 186363
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز