مجموع نظرات: ۰
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ محل اسکان اضطراری در تهران ساخته شده است، گفت: ۶۰۰ نقطه نیز برای اسکان اضطراری شناسایی شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، عزیزالله رجب زاده  در خصوص اسکان‌های اضطراری در شهرتهران گفت: 9 اسکان اضطراری ساخته شده و یکی دیگر نیز تا پایان ماه ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: اسکان اضطراری پارک چیتگر مجهز به بیمارستان است و در حال تجهیز بیمارستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در خصوص ساخت بیمارستان 20 تخت‌خوابه بحران در پارک چیتگر، گفت: سازه بیمارستان آماده شده و در حال تجهیز آن هستیم.

رجب زاده به اسکان اضطراری در پارک چیتگر اشاره کرد و گفت: 1490 سکو در این محل احداث کرده‌ایم که در هر سکو افراد می‌توانند چادر زده و در مواقع بحران اسکان یابند.

رئیس سازمان مدیرینت بحران شهر تهران ادامه داد: در هر سکو 5 نفر می‌توانند اسکان یابند.

وی با اشاره به اینکه در اسکان اضطراری پارک چیتگر زیرساخت‌ها را فراهم کرده‌ایم، گفت: آبخوری، سردخانه، آب آشامیدنی، سرویس‌های بهداشتی، انبارهای بزرگ و ... فراهم شده است.

به گفته رجب‌زاده همچنین 200 سکوی دیگر نیز در نزدیکی این محل ساخته شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه 600 محله در تهران برای اسکان اضطراری شناسایی شده است ، گفت: در این محله های اسکان اضطری نمی سازیم. اما امکانات را فراهم می کنیم و در آنجا فعال می کنیم.

رجب‌زاده یادآور شد: ساخت اسکان اضطراری با هلال احمر است ما شناسایی می کنیم و نقشه را فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: نیازها را بررسی کرد و در اختیار هلال احمر قرار می دهیم.

کد خبر 186175
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز