مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت در چند سال اخیر مورد توجه مدیریت شهری بوده است.

در همین ارتباط معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: اعتبار تخصیص یافته به مناطق جنوبی پایتخت در سال‌جاری تا 50درصد افزایش داشته که به‌طور قطع این روند در سال آینده نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت. سید مناف هاشمی ضمن بیان این مطلب افزود: گسترش تمام زیر ساخت‌ها در مناطق جنوبی پایتخت یکی از علل این افزایش اعتبارات بوده و ضروری است شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که تفاوتی بین مناطق شمالی و جنوبی از لحاظ سکونت نباشد.

وی دربخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به این نکته که توسعه و گسترش شبکه‌های بزرگراهی مهم‌ترین اولویت بودجه سال آینده مناطق پهنه جنوبی پایتخت را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: با توسعه شبکه معابر و زیرساخت‌ها، علاوه بر جذب سرمایه‌گذار، روند خدمت‌رسانی به شهروندان نیز مطلوب‌تر می‌شود و شکرخدا در این راستا اقدامات خوبی در توسعه و گسترش شبکه‌های ترافیکی در منطقه 18در حال اجراست.

همچنین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نظارت دوره‌ای شهرداری منطقه 19از اختصاص تسهیلات ویژه صدور پروانه برای سرمایه‌گذاران پروژه‌های خدماتی در مناطق جنوبی تهران خبر داد. علیرضا جاوید در جلسه نظارت و حمایت ستادی معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران از منطقه 19ضمن اعلام این خبر افزود: درصورتی که سرمایه‌گذاران در مناطق جنوبی پروژه‌های خدماتی مانند پارکینگ، خدمات درمانی، بهداشتی، مذهبی و از این قبیل احداث کنند، حداکثر مساعدت برای صدور پروانه توسط معاونت شهرسازی و معماری منطقه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 186077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز