گروه شهری: شهردار تهران در مراسم اختتامیه جشنواره زنان و تولیدات ملی در «بوستان گفتگو» اعلام کرد که برگزاری این جشنواره و نمایشگاه در برنامه‌های سالانه نمایشگاه‌های شهرداری تهران قرار می‌گیرد.

ghalibaf

محمدباقر قالیباف روز گذشته با بیان این مطلب درباره برپایی جشنواره زنان و تولیدات ملی گفت: امروز در شهرداری تهران توفیق داریم در مأموریت‌های مختلف، شهرداری را به شکل یک نهاد اجتماعی معرفی کنیم. وی در ادامه افزود: در حال حاضر بسیاری از برنامه‌های شهرداری تهران خانواده محور است و در توسعه شهر هم خانواده بخش محوری و اصلی است. قالیباف با اشاره به نقش مادر در خانواده ایرانی تصریح کرد: وقتی بار مالی خانواده به دوش مادر است مشکلات زندگی چند برابر می‌شود و توجه به چنین خانواده‌هایی در اولویت فعالیت‌های شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به زنان سرپرست خانواده وظیفه اسلامی و ایرانی ماست، افزود: این کار باید با یک منطق و تجربه علمی پیش رود و شتاب بیشتری بگیرد. شهردار تهران به سابقه پنج ساله اجرای برنامه‌های مشابه با جشنواره زنان و تولیدات ملی اشاره کرد و گفت: هدف از برگزارکردن این جشنواره و نمایشگاه، تنها جنبه اقتصادی نبوده است، بلکه ابعاد اجتماعی، تربیتی و فرهنگی نیز در این برنامه‌ها مشاهده می‌شود. همچنین در ادامه این برنامه زهرا سادات مشیر، مشاور شهردار تهران در امور زنان درباره برگزاری جشنواره و نمایشگاه زنان و تولیدات ملی اظهار داشت: امسال با عنوان حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی مسیر ارزشمندی از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شد که حاصل تلاش زنان سرپرست خانواده تهران به منصه ظهور می‌رسد. وی همچنین اعلام کرد که در سال‌جاری 30هزار نفر از نمایشگاه برپا شده بازدید کرده‌اند. اما در بخش دیگری از این مراسم نیز زنان سرپرست خانوار از حمایت‌های تعدادی از مدیران شهری و نیز مهدی ذاکری، مدیرعامل مؤسسه همشهری قدردانی کردند.

کد خبر 185694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز