دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس» با آثاری از مهسا نعمت و نگین نصیری به انتخاب سیف‌الله صمدیان در نگارخانه شیلا به نمایش درمی‌آید.

عکاسی

به گزارش ایسنا، نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس» مجموعه‌ای از عکس‌های دو هنرمند جوان است که با گوشی تلفن گرفته شده و نرم‌افزار «Instagram» دستیار اصلی این دو هنرمند در عکاسی و شکار لحظه‌هایی بوده‌ که از چشم تیزبین آن‌ها دور نمانده است.

انتخاب عکس‌ها به عهده سیف‌الله صمدیان بوده و این عکس‌ها قرار است به مدت 6 روز در گالری شیلا‌ دعوت کننده مخاطبانی باشد که یا خود عکاسان حرفه‌ای هستند و یا گاه خود آن‌ها هم با گوشی همراه خود از سوژه‌ای عکاسی کرده‌اند.

نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس» با عکس‌هایی از خیابان ولیعصر(راه آهن تا تجریش) روز جمعه ـ 7 مهر ماه - در گالری شیلا افتتاح خواهد شد و تا روز 12 مهر ادامه خواهد داشت.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از تاریخ 8 تا 11 مهرماه کارگاه آموزشی «عکاسی و ادیت با موبایل» با امکان شناخت قابلیت عکاسی با موبایل، اپلیکیشن‌های برتر عکاسی و ادیت عکس از ساعت 15 تا 20 در همین مکان برگزار می‌شود و در روز اختتامیه نیز عکس‌های برگزیده این ورک‌شاپ به نمایش عموم درخواهند آمد.

گالری شیلا در خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، کوچه گیلان، پلاک 2، واحد یک واقع شده است و علاقمندان می‌توانند روزانه از ساعت 17 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

 

کد خبر 185629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز