یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار پاسخ هر چه سریعتر این کنفدراسیون به حضور استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش رمهر، مهندس محسن صفایی فراهانی درنامه ای خطاب به پل مونی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تاکید بر آمادگی استقلال برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواستار پاسخ هرچه سریعتر این کنفدراسیون به رای دادگاه داوری ورزش شد .

صفایی فراهانی در این نامه همچنین خواستاراعلام برنامه مسابقات استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است تا براساس آن برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برترانجام شود.

پیش از این نیز دکترحسن غفاری رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به AFC که رای دادگاه داوری ورزش نیز به آن پیوست شده بود، خواستاربازگشت هرچه سریعتر استقلال به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شده بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون هیچ پاسخی به این دو نامه ارسالی ازسوی مقامات فدراسیون فوتبال کشورمان نداده است.

دادگاه بین المللی داوری ورزش روز 29 اسفند ماه گذشته خواستاربازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتبارپنج دهه ای این کنفدراسیون وهمچنین وجود قراردادهای اقتصادی با شرکای تجاری خود را از جمله موانع موجود بر سر راه پذیرش این رای اعلام کرده است.

کد خبر 18559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز