گروه شهری: فاز اول طرح ساماندهی میدان امام حسین با توجه انجام کار در چند نوبت و به‌صورت شبانه‌روزی تا پایان مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

عیسی شریفی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اعلام این خبر در بازدید از این طرح که به همراه مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و سیدمحمد جواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد، اظهار داشت: روند پیشرفت طرح ساماندهی میدان و ساخت پیاده‌راه شکل قابل‌قبولی دارد.

وی با بیان اینکه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، خیابان 17شهریور تا محدوده این میدان به‌طور کامل بسته خواهد شد، افزود: برای ادامه ساخت پیاده‌راه محدوده دو میدان‌های امام حسین و شهدا و اتمام سریع‌تر و بهربرداری از آن این کار ضروری است. او با بیان اینکه پنج‌گروه از سوی مشاور موظف هستند بخش‌های نهایی فاز اول را پیگیری و به انجام برسانند، ادامه داد:

با ساماندهی میدان امام حسین(ع) در آینده آبگرفتگی در این محدوده نخواهیم داشت و این موضوع یکی از ویژگی‌های مهم ساماندهی میدان امام حسین است. به گفته شریفی ساخت المان‌هایی که در میدان نصب می‌شود در حال حاضر در کارخانه در حال انجام است و با اتمام پروژه در محل میدان نصب می‌شود.

شفت مترو در نزدیکی مسجد امام حسین(ع) نیز که از سوی مشاور طرح به‌عنوان یکی از معارضان طرح مطرح شده بود به دستور معاون هماهنگی امور مناطق، پیگیری و مشکل آن به‌صورت ضربتی بر‌طرف می‌شود. معاون امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اینکه باید زمینه‌های اجرایی برای پیشبرد کار فراهم شود، افزود: تمام مناطق درگیر در این طرح به همراه نمایندگان ارگان‌ها و سازمان‌ها مسئول هستند تا نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند تا از زمانبندی عقب نمانیم.

عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) کارنامه کاری مدیریت شهری را به رده بالاتر ارتقا می‌دهد، گفت: با توجه به اینکه در ساماندهی این میدان، سه منطقه شهرداری درگیر هستند باید به تبعات اجتماعی جا‌به‌جایی‌های صنفی که در میدان اتفاق می‌افتد، توجه ویژه‌ای داشته باشند. او روند پیشرفت پروژه در ماه‌های اخیر را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به نیرو و انرژی به‌کار رفته در کار، محوری که به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 184394
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز