همشهری‌آنلاین: مدیرعامل موسسه «تصویرگستر پاسارگاد» تاکید دارد بر اینکه هیچ تخلفی در عرضه نسخه نمایش خانگی «گشت ارشاد» صورت نگرفته است اما جواد شمقدری معتقد است،تخلف انجام شده و در حال بررسی است.

فیلم گشت ارشاد

علی اسدزاده درباره حواشی به وجود آمده برای عرضه فیلم «گشت ارشاد» اظهار کرد: حذفیات اعمال شده در فیلم کاملا همان اصلاحات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که انجام شده و نسخه‌ای هم که عرضه شده کاملا همان نسخه‌ای است که برای بازبینی تحویل داده شده و همین نسخه نیز پروانه نمایش گرفته است.

این مسوول پخش فیلم «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی بار دیگر تاکید کرد: هیچ تخلفی از سمت ما صورت نگرفته است و کل توزیع با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» هم روز گذشته طی گفتگویی با بیان اینکه تخلفی صورت نگرفته است اعلام کرد: من این خواسته را دارم که وزارت ارشاد بررسی‌های تکمیلی را انجام دهد و در صورت تبرئه شدن فیلم با کسانی که این تهمت را وارد کرده‌اند برخورد شود.

وی افزود: من فکر می‌کنم اگر هم اشکالی ایجاد شده باشد به مشکلات درون‌سازمانی وزارت ارشاد و اختلافات بین مسئولان قدیم و جدید ارشاد مربوط می‌شود و گویا فیلم ما قربانی جنگ قدرت شده است.

اما جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی به ایسنا گفت: متاسفانه در نسخه تکثیر شده تخلفاتی شده که در حال بررسی هستیم.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم ببینیم تخلف از ناحیه چه کسی بوده است و طبق ضوابط و آیین‌نامه‌ها با متخلف برخورد خواهیم کرد.

روز چهارشنبه قائم مقام دفتر ارزشیابی و نظارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تخلفاتی در تهیه بسته نهایی فیلم سینمایی «گشت ارشاد» و انتشار و تکثیر آن رخ داده است.

مهدی عظیمی گفت: پس از بازبینی نسخه منتشر شده فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد» انجام تخلفات در ضمائم اثر مشاهده شد که بررسی‌های تکمیلی توسط کارشناسان جهت جمع‌بندی نهایی ادامه دارد و گزارش نهایی به مراجع مربوط تحویل داده خواهد شد و با متخلفان بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های موجود برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 183745
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز