سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بوکسور پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های المپیک لندن از نوع پرداخت پاداش نسبت به خودش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک انتقاد کرد.

بوکس مظاهری

علی مظاهری در بازی‌های المپیک لندن، در وزن 91- کیلوگرم بوکس در همان مبارزه اول به دلیل ناداوری مقابل بوکسوری از کوبا شکست خورد که پس از اعتراضات گسترده داور این مبارزه محروم شد. پس از این ناداوری و همچنین ناداوری که در مورد سعید عبدولی در رقابتهای کشتی فرنگی المپیک رخ داد مسئولان کاروان ایران از پرداخت پاداش ویژه به این دو ورزشکار خبر دادند که علی مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا از نوع پرداخت پاداش مسئولان انتقاد کرد و گفت: در مراسم تجلیل باز هم مانند بازی‌های المپیک حق من خورده شد.

وی افزود: در آن بازی‌ها خارجی‌ها حق مرا خوردند اما در مراسم تجلیل مسئولان ورزش کشور، فدراسیون و آنهایی که در پرداخت این پاداش دخیل بودند حق مرا از بین بردند. اگر می‌خواستند این طور به من پاداش بدهند بهتر بود نمی‌دادند چرا که پرداخت این پاداش به این شکل به من اصلا کار قشنگی نبود.

بوکسور وزن 91- کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که پاداشش چه بوده است که این همه ناراحت است، گفت: آنجا به من قول دادند که یک پاداش خوب بدهند ولی وقتی دیروز جایزه‌ام را دادند و من بیرون از مراسم آن را باز کردم و دیدم که حواله یک دستگاه خودرو تیبا است بسیار ناراحت شدم. مسئولان ورزش با پرداخت این پاداش به من، آن همه زحمت من را نادیده گرفتند و من را با ورزشکاری که اصلا در بازی‌های المپیک هم شرکت نداشت یکی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چه پاداشی انتظار داشت به او بپردازند، ادامه داد: میزان خاصی مد نظرم نبود اما انتظار داشتم که حداقل حقم را بدهند. برای من و عبدولی ناداوری صورت گرفت و هر دومان حذف شدیم حال چطور به او 200 سکه می‌دهند و به من این پاداش را. انتظار بیشتری داشتم.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه با اشاره به این که وزیر ورزش باید در مقابل این ضایع شدن حق او پاسخگو باشد گفت: چرا با یک کشتی‌گیر آن طور برخورد می‌کنند و با یک بوکسور این طور، مگر هر دوی ما ورزشکار نیستیم. از آقای عباسی توقع نداشتم که این طور برخورد کنند.

مظاهری یادآور شد: در بازی‌های المپیک نمی‌توانستم حقم را از داوران و مسئولان برگزاری مسابقات بگیرم اما اینجا که می‌توانستم کاری برایم انجام دهند متاسفانه آنها با دادن این خودرو تنها می‌خواستند به نوعی سر و ته ماجرا را هم بیاورند و بگویند که به من پاداش داده‌اند. این بود آن پاداش ویژه‌ای که به من قول داده بودند؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مورد این پاداش و انتقادی که نسبت به آن داشت در همان مراسم به مسئولان چیزی نگفت افزود: در آن مراسم پاکت این پاداش را باز نکردم که ببینم که چه چیزی به من دادند. وقتی بیرون آمدم و دیدم که این پاداش را برایم در نظر گرفتند دیگر نتوانستم بازگردم و چیزی بگویم. اگر می‌دانستم که این پاداش را برایم در نظر گرفته‌اند همانجا اعتراض می‌کردم.

پرچمدار کاروان ایران در پاسخ به این سوال که آیا در مورد این پاداش به مسئولان فدراسیون بوکس چیزی گفته و از آنها خواسته‌ است که اعتراض او را به مسئولان ورزش برسانند؟ گفت: به ناطق نوری چیزی نگفتم چون خودش در جریان است و فکر نمی‌کنم کاری بتواند انجام دهد. امیدوارم بین ورزشکاران تبعیض قائل نشوند.

کد خبر 182704
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز