همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ورود اولین محموله گنتری کرین‌ها یا‌‌ همان جرثقیل‌های غول پیکر دروازه‌ای حمل و نصب قطعات پیش ساخته بتنی عرشه پل بزرگراه طبقاتی صدر به کارگاه خبر داد.

 

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: قرار است این گنتری کرین‌ها در قالب ۴ محموله به کارگاه پروژه بزرگراه طبقاتی صدر منتقل شوند که اولین محموله پس از طی تشریفات قانونی، به یاری خداوند متعال، امروز وارد کارگاه شدند.

وی همچنین با اعلام اتمام عملیات ساخت ۱۲ پایه تیردروازه‌ای بخش غربی پروژه، از شروع عملیات احداث ۱۴ پایه تیردروازه‌ای در بخش شرقی پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا کل عملیات احداث پل‌های رمپی بخش غربی پروژه نیز تا پایان مهرماه به اتمام رسد.

حسینی در ادامه اظهار داشت: عملیات اجرایی تولید قطعات پیش ساخته بتنی عرشه پل اصلی نیز از ۲۰ مرداد در کارخانه شماره ۲ سگمنت سازی و همزمان با سالگرد شروع عملیات اجرایی بزرگراه طبقاتی صدر آغاز شد و این روند با مونتاژ و بهره برداری از قالب‌های جدید، به تدریج شتاب می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچینن از برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای یک مانور در کلیه بخش‌های پروژه خبر داد که طی آن تمام رکوردهای قبلی پروژه در بخش‌های تولید، حمل و نصب قطعات شکسته شود.

وی اظهار داشت: اولین بهره برداری از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر، در محل زیرگذر قیطریه اتفاق خواهد افتاد که تا اول مهرماه سال جاری، زیرگذر احداثی در محل تقاطع صدر _ قیطریه به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه این زیرگذر، تردد شمال قیطریه را به شرق صدر می رساند، افزود: در زمان احداث بزرگراه صدر در گذشته، حرکت شمال به شرق در تقاطع قیطریه _ صدر تامین نشده بود که رفع این معضل در طرح احداث پل طبقاتی صدر در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

کد خبر 182186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز