همشهری‌آنلاین: سومین دوره جشنواره و سمینار برند (نشان تجاری) در گردشگری با محوریت خلاقیت و مهندسی برند آبان ماه امسل در تهران برگزار می‌شود.

brands

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این سمینار قرار است در سه محور خلاقیت و مهندسی برند مقاصد گردشگری، خلاقیت و مهندسی برند شرکت‌های بزرگ و کوچک گردشگری و همچنین خلاقیت و مهندسی برند محصولات گردشگری برگزار شود.

دو دوره پیشین این سمینار با عنوان شناخت راهبردهای ساخت برند در صنعت گردشگری و ساخت و مدیریت برند در سال‌های 1389 و 1390 با حضور متخصصان دانشگاهی و فعالان صنعت گردشگری در تهران برگزار شد.

محمدحسین ایمانی خوشخو رییس کمیته علمی این جشنواره و سمینار می‌گوید: برای ارتقای سطح علمی سمینار و آموزش کاربردی برندسازی در صنعت گردشگری، سومین دوره سمینار برند در گردشگری با محوریت خلاقیت و مهندسی برند روزهای 24 و 25 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گفته وی، موضوع بخش جشنواره به معرفی فعالیت‌های خلاقانه در برندسازی گردشگری اختصاص دارد و صاحب‌نظران، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند تا دهم مهر ماه مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

نقش خلاقیت در معماری و مهندسی برندهای گردشگری، آسیب شناسی فقدان خلاقیت در برندهای گردشگری و خلاقیت در تبلیغات برندهای گردشگری با تاکید بر نقش هنر و رسانه، مشتری مداری و برگزاری نمایشگاه‌ها، جایگاه و اهمیت نهادها، استانداردها و ساختار حقوقی در حفظ و ارتقای برندهای گردشگری، نقش خلاقیت در استفاده از عوامل انسانی و طبیعی در برند سازی گردشگری و نقش مزیت رقابتی در برند سازی گردشگری از دیگر موضوعاتی است که علاقه‌مندان می توانند مقالات خود را در این زمینه تهیه و در این سمینار شرکت کنند.

علاقمندان می­توانند برای کسب اطلاع بیشتر از موضوعات و چگونگی ارسال مقالات به وب سایت دبیرخانه دایمی برند در گردشگری به نشانی http://www.tourismbrands.ir مراجعه کنند.

کد خبر 181565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز