همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: کار داوران در دیدار عبدولی ناعادلانه بود و من اعتراض خود را به رئیس فدراسیون جهانی گفتم تا به این موضوع رسیدگی کنند. باید کنترل کنیم که این فضا بدتر نشود.

فارس نوشت: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد، سعید عبدولی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل نماینده ترکیه، در مرحله یک‌چهارم نهایی با ناداوری مقابل قهرمان فرانسوی المپیک پکن بازنده شد.

بلافاصله افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد عباسی و حمید سجادی وزیر ورزش و معاون وی در کنار زمین جلسه‌ای برگزار کردند و خواهان رسیدگی به این ناداوری شدند.

محمد عباسی در این باره گفت: آنها جدول مسابقات را طوری چیده‌اند که حق کشتی‌گیران ایرانی را بخورند. کشتی‌گیر ما تلاش بسیار زیادی کرد، اما داوران حق او را ندادند. این داور باید مورد مؤاخذه قرار بگیرد.

وی افزود: این کار آنها ناعادلانه بود و من اعتراض خود را به رئیس فدراسیون جهانی گفتم تا به این موضوع رسیدگی کنند. باید کنترل کنیم که این فضا بدتر نشود.

کد خبر 180320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز