سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس برکنار شده فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه برای موفقیت در المپیک‌ باید چه کاری انجام داد،‌ با بیان اینکه ملی‌پوشان برای آماده سازی المپیک فقط یک اردوی سه روزه داشتند گفت: باید هر 2 ماه یک بار رؤسای فدراسیون‌ها را عوض کرد!

زنگی آبادی

علی زنگی‌آبادی در گفت و گو با فارس در خصوص نتایج ضعیف دوچرخه‌سواران ایران در المپیک 2012 لندن گفت: طی دو ماهی که تغییر و تحولات صورت گرفته است، ملی پوشان تنها اردوی 3 روزه‌‌ای را در ساری برگزار کردند. آیا چنین اردویی برای آماده‌سازی المپیک کافی است؟ پس مشخص است که با این آماده‌سازی باید این نتایج هم به دست بیاید.

 وی ادامه داد: برنامه آماده سازی خاصی انجام شد و اصولا کار خاصی برای المپیکی‌های دوچرخه‌سواری ایران برای آمادگی آنها در المپیک انجام نشد، ضمن اینکه برگزاری مسابقه انتخابی مجدد به استرس آنها اضافه کرد و در نهایت هم که نتایج را دیدید.

 رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با این نتیجه مسلماً آبروریزی بزرگی شد و مشخص نیست چه کسی باید پاسخگو باشد چراکه اصولا هیچکس پاسخگو نیست.

 وی در خصوص نتایج ضعیف رکابزنان ایران و دفاع مسئولان فدراسیون از این نتایج، گفت: نتایج که واقعا ضعیف بود. اگر زرگری مصدوم نمی‌شد، چه رتبه‌ای را کسب می‌کرد؟

 زنگی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که برای موفقیت در المپیک‌های آینده باید چه کاری را انجام دهیم، تأکید کرد: باید پشت سر هم رؤسای فدراسیون‌ها را عوض کرد و فاصله تغییرات را به دو ماه کاهش داد!

کد خبر 179460
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز