سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: احسان روزبهانی، بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان موفق شد در یک مسابقه زیبا و دیدنی واله رامانروی کلمبیایی را شکست دهد و به دور بعد راه یابد.

E.Roozbahani

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، روزبهانی در راند اول 3 بر 2 بازی را واگذار کرد ولی در راند دوم 6 بر 5 حریف خود را شکست داد. روزبهانی در راند سوم حریف خود را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد و در مجموع با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید و صعود کرد.

پس این برد ارزشمند روزبهانی گفت: حریفم اصلا چیزی نبود که فیلم مبارزاتش را آنالیز کرده بودم. وی خیلی قوی و بدقلق بود. خوشبختانه دعای مردم باعث شد به موفقیت برسم.

وی افزود: بازی اولم بود و خیلی استرس داشتم. با این پیروزی امیدوارم حریف ترکیه‌ای را در بازی دوم شکست دهم. وی با مظاهری و قربانی مبارزاتی را انجام داده و از آنها حتما برای شکستش در بازی دوم کمک می‌گیرم.

روزبهانی اظهار داشت: تمریناتی را که در طول این مدت پیگیری کرده بودم را انجام ندادم و در واقع به علت این که بازی اولم بود استرس فراوانی داشتم. خوشبختانه در راند دوم و سوم به خودم آمدم و مبارزه خوبی انجام دادم.

بوکسور تیم ملی گفت: برای اولین بار بود که در چنین سالنی مسابقه می‌دادم. یکی از دلایل استرسم این است که به مردم و رسانه‌ها قول کسب مدال دادم و امیدوارم این طلسم شکسته شود.

وی در پایان در مورد حریفان بعدی خود گفت:‌ حریف سرسخت من بوکسور تیم ملی ترکیه است که امیدوارم بتوانم او را هم شکست دهم.

کد خبر 179381
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز