همشهری‌آنلاین: بنیاد خیریه کودکان اوتیسم به همراه گروهی از خانواده های کودکان مبتلا به این عارضه یکشنبه یکم مرداد،از هادی ساعی قهرمان سابق المپیک و نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر و یکی از مدیران باشگاه‌های اسب سواری این شهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت بنیاد خیریه کودکان اوتیسم از محل برگزاری این مراسم, والدین کودکان مبتلا به اوتیسم از موافقت حیدرپور مدیریت باشگاه اسب سواری آریاسب واقع در پارک چیتگر و هادی ساعی قهرمان رشته تکواندو کشورمان و نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر برای استفاده رایگان فرزندانشان از اسب‌های خزری و نژاد پونی-اسب های کوتاه‌قامت و مناسب اوضاع روحی این کودکان- ابراز خرسندی کردند.

در این مراسم که با اهداء لوح تقدیر بنیاد خیریه کودکان اوتیسم به هادی ساعی و حیدرپور ،دو چهره خیّر و حامی کودکان اوتیسم همراه بود, از خانم فهیمه واعظی و دیگر مربیان اسب‌سواری این مجموعه نیز که با صبر و حوصله قابل تقدیر فشار روانی کار را تحمل می‌کنند، قدردانی شد.

زهرا گلبهار مادر یکی از کودکان مبتلا به اوتیسم در مورد میزان تاثیرگذاری کلاس‌های درمانی بر فرزند چهار ساله‌اش گفت: از سن دو سالگی متوجه بی‌کلام ماندن و فقدان قدرت تمرکز در پسرم شدم و از همان زمان با مراجعه سریع به روانپزشکان حاذق و با تجربه به عارضه درخودماندگی -اوتیسم- او پی بردم.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش شبانه روزی پس از دو سال موفق شده‌ام با یاری خداوند متعال, پسرم که فاقد قدرت تکلم و تمرکز بود را بنا به تایید پزشکان معالجش از طیف اوتیسم خارج کنم و با پیگیری و شرکت در کلاس‌های گفتار و رفتار و کار درمانی و خانواده‌درمانی بنیاد خیریه کودکان اوتیسم،در کنار کلاس‌های شنا و اسب سواری او را به سوی بهبود روز افزون پیش ببرم.

بر اساس این گزارش ،فرزند این مادر در حال حاضر قادر به برقراری رابطه کلامی با مخاطب شده و درکارنامه موفق خود نیز قهرمانی مسابقات ژیمناستیک استان البرز را دارد.

لوح تقدیر بنیاد خیریه کودکان اوتیسم را طاهر سهرابی به نمایندگی از سوی ناصر زجاجی ،رییس بنیاد خیریه کودکان اوتیسم به آقایان ساعی و حیدرپور اهدا کردند.

کد خبر 178838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز