مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین- محمد رسولی: والت دیسنی سایتی برای کمک به مادران آشنا با اینترنت راه‌اندازی کرده است تا از آن در پرورش کودکان خود استفاده کنند.

دیسنی

گفته شده سایت دیسنی فامیلی که در لس‌آنجلس معرفی شد؛ می‌تواند به اعضاء خانواده علی‌الخصوص به مادران مطالب مختلفی را بیاموزاند که به آنها در پرورش فرزندانشان از زمان نوزادی تا دانشگاه کمک کند.

در این سایت حدود 1000 عنوان مختلف در زمینه‌های گوناگون آموزشی نظیر نوع غذا، نحوه گفتگو، نرمش‌های لازم و ... وجود دارد و امکان جستجوی موارد مشابه بر روی وب نیز قرار داده شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نظرات و تجربیات خود را نیز بر روی سایت قرار دهند. از این سایت قرار است تا تابستان به صورت آزمایشی استفاده شود تا مشکلات آن برطرف شود.

والت دیسنی قصد دارد از سرویس جدید خود که ParentPedia معروف شده درآمد خوبی کسب کند. در صورت مورد توجه قرار گرفتن این سایت و بالا رفتن تعداد مراجعه‌کنندگان، این شرکت می‌تواند با تبلیغات بسیار در کناره‌های سایت، در‌آمد خوبی را کسب کند.

این شرکت در چند ماه اخیر همچنین سایتی را نیز به منظور فروش ویدیو و موزیک راه‌اندازی کرده است که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده است.

کد خبر 17840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز