گروه شهری: هیأتی متشکل از 15نفر از مدیران ارشد وزارتخانه‌های مختلف کشور افغانستان به‌مدت یک هفته به ایران آمده‌اند تا از تجارب ایران در زمینه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند، این هیأت برای آشنایی بیشتر با تجارب ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از مراکز مهارت آموزی کوثر واقع در منطقه 11و هفت تهران نیز بازدید به عمل آورد.

طی این بازدید این هیأت توانست از نزدیک با سیاست‌های مراکز فعال در زمینه زنان مانند مراکز زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران آشنا شود. ابتدای این دیدار فیروزفر مدیر ستاد توانمند‌سازی‌ درباره روند توانمند‌سازی‌ بانوان سرپرست خانوار توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد شفیق اکبری مسئول پروژه کاهش فقر در افغانستان نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: فعالیت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار افتخار بسیار بزرگی برای شهرداری تهران است.وی در ادامه گفت: شهرداری تهران الگوی بسیار خوبی برای سایر کشورها در زمینه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست است که جای تقدیر دارد.

اکبری با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی و حفظ این ارزش‌ها از سوی شهرداری تهران گفت: یکی از مباحث بسیار مهم این است که شهرداری تهران به فرهنگ کشور خود بسیار اهمیت می‌دهد و از کشورهای غربی تأثیر نمی‌پذیرد.

کد خبر 178016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز