همشهری‌آنلاین: ششمین دوره جایزه مهتاب میرزایی که قرار بود ،عصر پنج‌شنبه در سالن رایزن دائره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار شود،با امتناع دست‌اندرکاران محل برگزاری این مراسم عملا لغو شد.

ششمین دوره جایزه مهتاب میرزایی

علی میرزایی سردبیر فصلنامه نگاه نو ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: ما تمام برنامه‌ها را آماده کرده بودیم که صبح امروز، چهارشنبه،از محل برگزاری این مراسم که مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن بود، با من  تماس گرفتند و گفتند، این مراسم که قرار بود پنج‌شنبه، 22 تیر برگزار شود، لغو شده است.

میرزایی با  اشاره با این که من برای یک مهمانی بسیار کوچک هم از سه هفته قبل برنامه‌ریزی می‌کنم و برای یک چنین مراسمی که بیش از 400 مهمان داشت،‌ از دو ماه قبل از  عید برنامه‌ریزی کرده بودم، گفت که با این توصیفات هنوز نمی‌توانم بگویم که آیا می‌توان این مراسم را در جایی دیگر و زمانی دیگر برگزار کرد. ولی مطمئنم که فردا این مراسم را نمی‌توان برگزار کرد و الان با همکارانم بسیج شده‌ایم که به مهمانان خبر بدهیم که فردا مراسم لغو شده و راه نیفتند بیایند مراسم.

ششمین دوره جایزه «مهتاب میرزائی» قرار بود از ساعت 18 تا 20 روز پنج‌شنبه (22 تیرماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شود. همچنین قرار بود دکتر محمد دهقانی در این مراسم با موضوع «زبان فارسی و فرهنگ ایرانی» سخنرانی کند و در کنار آن برگزیدگان این دوره از جایزه هم در حوزه‌های مختلف معرفی شوند.

این جایزه به یاد مهتاب میرزایی، دختر علی میرزایی، که چند سال قبل در حادثه‌ای به دیار باقی شتافت برگزار می‌شد.

کد خبر 177161
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز