همشهری‌آنلاین: رضا مهدوی ،موسیقی‌پژوه و نوازنده سنتور و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری از سمت خود استعفا داد. به گزارش همشهری‌آنلاین مهدوی


به گزارش همشهری‌آنلاین مهدوی که برای نقد و بررسی‌آلبوم سایه دوست سید عبدالحسین مختاباد به محل پرتال امام خمینی آمده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار همشهری‌آنلاین گفت: حدود یک ماهی است که استعفای خود را تقدیم مدیریت حوزه هنری کرده‌ام .

او در پاسخ به این پرسش که اگر با استعفای شما موافقت نشود چه واکنشی نشان می‌دهید،گفت: دلیل اصلی استعفای من رفتن به سراغ کارهای پژوهشی و شخصی است ،اگر چه برخی دلایل مدیریتی هم می‌تواند دلیل این استعفا باشد،اما دلیل اصلی همان است که عرض کردم و بعید می‌دانم آقای مومنی مخالفتی با این استعفا بکنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین رضا مهدوی نوازنده سنتور و ردیف‌دان را باید تنها مدیر موسیقی در تاریخ موسیقی بعد انقلاب به شمار‌آورد که بعد از کنار گذاشته شدن در دوره قبل ، دوباره به کار دعوت شد.

مهدوی در سال‌های اولیه دهه هشتاد تا سال 87 مدیر مرکز موسیقی بود و توانست برخی از کارهای نسبتاموثر درحوزه موسیقی را انتشار دهد.

او در دوره دوم کاری خود هم برخی از کارهای مهم در حوزه از جمله انتشار چند کتاب موسیقایی و ردیف موسی معروفی با ساز محسن نفر و آلبومی چهار کاسته از روایت استاد احمد ابراهیمی را منتشر کرد.

کد خبر 176676
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز